Thursday, September 10, 2009

headband for maisarah

Headband @ cekak rambut..... simple! sekuntum bunga aje kan. Bukannya apa sekarang ni tengah sibuk jahit manik kat baju raya. Boring pulak tiba2...! So bila tengok sikecil yang berusia 8 bulan ni pakai cekak rambut yg kosong ni...apalagi terus ambil dan dijahitkan bunga riben dan dihiasi manik... ok tak? nanti nak buat lagi...tunggu ye!






5 comments:

zaliana said...

wah! cantik head band maisarah!

2 hari sudah za pegi beli barang..nampak hair clip kosong, terus ambil, konon nanti nak letak folded rose ..bila time nak bayar dah cicir entah mana dah..maklumler sikecik tu pegang tak mo lepas..mesti dah jatuh nih!! hmm tak larat dah nak gi carik balik dlm tesco tu..penat dah nak pusing-pusing hehe...

CikTie said...

za, nanti cubalah buat apa2 hair accessory ni...seronok! kecil2 aje. takyah nak gentel riben byk2...satu dua dah jadi! yg bestnya modelnya dah sedia ada....!

Edilene Rocha said...

Olá! Conheci seu cantinho que é tudo de bom!...
Lindo, criativo!...
Amei mesmo!!!
Parabéns pelo seu trabalho!
Se puder, dê uma espiadinha no meu:
magiadaines.blogspot.com
Uma ótima semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

CikTie said...

Edilene, although i don't understand your comment...but i'm happy to see u here, visiting my blog! tq...

Pablo (yo) said...

Great blog!!
If you like, come back and visit mine:
http://albumdeestampillas.blogspot.com

Thanks,
Pablo from Argentina