Monday, March 29, 2010

produk2 sulaman riben yang telah siap

Salam semua... sedih betul tak dapat nak update blog ni....problemnya gambar2 tak dapat di uploadkan. so macammana nak tunjuk kat kawan2 semua?!!! Ermmm...takpe, kawan2 dan sesiapa saja yang rajin jalan-jalan sini jangan risau... (ada ke yg risau? he!he!) walaupun blog tak diupdate tp ciktie tetap menyulam.... nanti bila dah ok, ciktie akan masukkan gambar produk2 tu secepat mungkin ye...

so,inilah antara produk2 yang dah siap dan akan kawan2 jumpa di Butik Riben tak lama lagi..

*rantai kristal
*hairband
*pocket tissue
*pincushion
*cushion cover

Jangan lupa.... semua produk2 tu pastinya bersulam ataupun berbunga riben. Tunggu ye!

2 comments:

Diesha said...

cik tie..sha lah yang risau tu hehe....tak saba nak tengok....

CikTie said...

sha... terima kasih le sbb sudi risau.... kalau boleh upload maunya di fb pun ciktie akan tunjukkan. untuk penghargaan bagi org yg pertama menunjukkan kerisauannya (yg pertama aje ye, sbb tindakkan reflectsnya itu...tq!)... email @ msg address sha cepat. ciktie bagi hadiah satu produk RE ni...supaya cepat2 hilang kerisauannya tu!