Monday, April 12, 2010

kebun bunga....

salam kawan2 semua....

Ini adalah bunga2 dari silibus intermediate dari kelas pn.ann. ciktie attend kelas ni sbb kurang puas hati dgn hasil dan cara menyulamnya sebelum ni. Bukannya apa, berguru ni banyak kelebihannya. Cara pegang riben... cara pusing riben...nak kemaskan sulaman... dan pelbagai lagi teknik akan dapat dipelajari kiranya guru ada kat depan mata. Kadang2 tu kita rasa dah betul dan menjadi bunga kita tu... bila guru tengok....rupa2nya kena reject @ perlu diperbetulkan semula. Dan tak dinafikan... berguru dgn pn.ann mmg berbaloi... byk ilmu yg akan dicurahkannya. Dalam erti kata lain... bergurulah dgn orang berilmu dan perpengalaman macam pn.ann ni... sebarang pertanyaan dan kemushkilan akan dijawab dgn terang dan jelas. So kawan2 meh kita tengok hasil dari kelas tempoh hari... layan....



















13 comments:

Ros said...

cantik aahhh cik tie...

CikTie said...

terima kasih ros! cepat betul ros sampai sini ye...tq!tq!

Kak Ina said...

Wah! cantiknya kebun bunga ciktie! kemas sungguh!!!

CikTie said...

kak ina.... tq! dah lama siap bunga2 ni tp gambar gelap... makanya lambatlah dapat tayang kat sini....

BuDaKs CoMeLs said...

nak belajar wat sulam reben nie..minat sgt..cantik..leh ajar x?

NOr SuZAnA said...

cik tie cantik laaa bunga2 tu... kemas jer... teruja la tgk.. nanti kite gather2 leh la ajorkan...

CikTie said...

budaks comels... panggil "adik comel" pun ok kan... minat re ke? boleh cuba... kalau nak ciktie ajarkan rasanya lebih afdal belajar dari sifunya sendiri (pn.ann), Pasti puas hati! adik comel ni dok kat jb ke? bulan depan pn.ann ada bengkel kat sana... boleh lah join...

CikTie said...

ana... he!he! ku terpaksa terjah kelas pn.ann juga setelah bunga2ku asyik tak cukup baja aje...!!!

InusiaM said...

piฤ™kne te twoje hafty, pozdrawiam z Polski.inga

Diesha said...

aaaaa cantiklah cik tie..kemas...untung kalau berpeluang join..sha pon pendam je niat nak join ni..tunggula sampai masa ku bertentang mata jua hehee....

NOr SuZAnA said...

sha ni selalu merendahkan diri... sulaman ko okeh per... insyaallah kalu sifu buat kelas lagi kite pi ekk... leh la gather2...

Chah said...

cantik, kemas, saya terpegun. TITIK :)

CikTie said...

InusiaM... thank you....!

Diesha... betul kata ana tu. Sulaman sha dah menjadi dan cantik. Dan dah siap dapat tempahan pun lagi. Kalau selalu praktis... pasi semakin menjadi bunga2 tu... so teruskan menyulam ye!

Chah... terima kasih. sudi2 mai lagi no...