Tuesday, November 30, 2010

Sulaman benang pada tudung

Salam semua...

Hari ni Ciktie nak tunjukkan bunga hasil dari sulaman benang pula. Maaf ye kali ni takde riben...

Sulaman benang ni dijahit pada tudung yang pada mulanya agak kosong. Kira make over tudunglah ni. Bunga2 dijahit pada keliling bawah tudung dan diatas awningnya tu... jom tengok...

p/s... utk kak ina, terima kasih ye beri kepercayaan pada ciktie utk me'makeover'kan tudung akak ni.








4 comments:

halizda said...

cantik ah. sekali tengok mcm crumbel le plak.

Kak Ina said...

memang cantik kerjatangan ciktie tu halizda. kak ina hari2 tengok tudung tu..hehehe...sweet n cute jer ciktie jahit. lagi satu ..mmg kemas sebab ..tak ada jahitan di bawah awning tudung tu....kemas betul!!!! tq ciktie..muah3

CikTie said...

halizda...mmg cuba buat mcm ala2 crumble sikit. Tp lebih nak tonjolkan sulaman benang tu. Nanti ciktie ingat nak cuba dengan sulam riben pulak...

kak ina...terima kasih. Lagi berbanyak terima kasih sbb puas hati dgn sentuhan ciktie. Pengalaman membuat 'headband' RE tempoh hari banyak mengajar ciktie ttg kekemasan jahitan ni. Yelah buat benda2 kecik kan...

DIESHA said...

aduyai...cantiknya ...kreatif la cik tie ni....